Amor Kundeservice

Kundeservice

Frakt og levering

Diskré levering

Vi sender din bestilling i en nøytral eske. Det vil ikke være mulig å se på din pakke hva den inneholder eller hvor den er bestilt.

Leveringstid (3-5 dager)

Normalt vil din pakke bli levert i løpet av 3-5 virkedager. Under høysesonger hvor mye pakker blir sendt igjennom posten kan dette ta litt lengre tid. Sjekk ut posten.no for nærmere informasjon.

Feil, mangler eller skade på produkt

Om du oppdager at produktet du har bestilt fra oss har feil, mangler eller fått skader under frakt ber vi deg kontakte oss snarest, så vil vi hjelpe deg med å returnere varen.

Sporing av pakke

Dersom du registrerte ett mobilnummer under betaling vil du motta hentelapp og pakkesporing tilsendt til dette nummeret. Hvor pakken din befinner seg kan du enkelt se på posten.no.

Reklamasjon og retur

Reklamasjon

I følge forbrukerkjøpsloven har du rett til å klage på kjøpet ditt hvis det er mangler eller feil ved produktet du har mottatt. Du må klage innen 2 år fra kjøpsdato.

Dersom du har mottatt en vare fra oss med mangler eller feil ber vi deg kontakte oss, enten via kontaktskjemaet under eller sende oss en e-post til kundeservice@amor.no. Vi vil da be deg sende oss produktet i retur og hvis vi avdekker mangler eller feil vil vi erstattet produktet med ett makent eller tilsvarende produkt og refundere dine portoutgifter.

Bytte

Dessverre er det ikke mulig for oss å tilby våre kunder bytting av produkter av hygieniske årsaker.

Angrerett

I følge angrerettloven har du som kunde hos oss angrerett i 14 dager etter ditt kjøp.
De 14 dagene gjelder fra du mottar produktet ditt. Hvis du velger å benytte deg av angreretten må du kontakte oss innen fristen, deretter har du 14 dager til på å sende produktet tilbake til oss.
Merk at angreretten kun gjelder for privatpersoner, firmaer og personer som har handlet på vegne av ett firma kan ikke benytte seg av angreretten.
Så fort vi mottar produktet vil du bli refundert pengene for ditt kjøp, men du er selv nødt til å dekke retur kostnaden.

Hvis varen er blitt brukt vil vi foreta en verdivurdering og refundere kjøpssummen fratrukket verdireduksjonen.

Pengene vil bli refundert 14 dager etter vi har mottatt varen i retur.

1. Generelt

Når du handler igjennom www.amor.no er disse kjøpsbetingelsene samt din bestilling grunnlaget for kjøpsavtalen som blir inngått mellom www.amor.no og deg.

Vi leverer kun ordre innad i Norge (Inkludert Svalbard og andre norske øyer).

For english customers
We only deliver within Norway including Svalbard and other norwegian islands.
If you need these terms and conditions in English, please use the contact form below or send an email to kundeservice@amor.no.

Selger er:

Sarwary Enterprise AS, Dr.Opsands vei 24A, 1618 Fredrikstad, org.nr: 915 200 311. E-postadresse kundeservice@amor.no, videre i vilkårene vil selger bli referert til som «oss» og «vi».

Kjøper er:

Den som legger inn bestillingen hos oss, vil herved bli referert til som du, deg, din og ditt.

2. Personvern og sikkerhet

Personopplysninger som blir lagret av oss i forbindelse med din bestilling vil bli holdt hemmelige. De vil ikke bli videresolgt eller gitt bort til tredjeparter.
Alle våre ansatte har taushetsplikt som fortsetter å gjelde etter arbeidsforholdet er slutt.

Returnerte produkter i forbindelse med angrerett, reklamasjon o.l vil ikke bli solgt videre.

SSL Kryptering

www.amor.no bruker SSL. For deg som besøkende på www.amor.no betyr dette i praksis at kommunikasjonen mellom din pc og vår server er kryptert. All data du legger inn på vår nettside vil derfor være sikret slik at dine opplysninger ikke havner på avveie.

3. Bestilling og registrering av ordre

Når du gjennomfører en ordre på vår nettside kan du registrere får du valget mellom å registrere en konto eller handle som gjest.

Hvis du ønsker å endre din bestilling eller avbestille ber vi deg ta kontakt med oss snarest mulig. Vi kan ikke garantere at det er mulig avhengig av hvor langt din ordre har kommet i leveringsprosessen, men om vi fortsatt ikke har behandlet den kan det hende vi har mulighet til å endre din bestilling.

Når din ordre er registrert hos oss vil du motta en e-post med bekreftelse.

4. Betaling

Hos oss har du muligheten til å betale med kort, postoppkrav eller via en Paypal-konto. All betaling vil foregå igjennom en sikker nettside (merket med https:// i stedet for http:// øverst i adresse-feltet i nettleseren din), slik at dine opplysninger blir ivaretatt på en sikker måte.

5. Falske ordre og avbestillinger

Svindelforsøk, identitetstyveri og bestillinger som er gjort på vegne av andre uten deres samtykke vil bli politianmeldt. Det er kun lov å legge inn bestillinger på vegne av andre hvis du har samtykke fra de på forhånd.

Samme gjelder angående avbestillinger. Det er kun lov å avbestille en ordre på vegne av andre om du har samtykke fra personen det gjelder.

6. Reklamasjon

Hvis du mottar en vare fra oss som har feil eller mangler, ber vi deg kontakte oss snarest mulig etter at feilen er oppdaget. Ta kontakt med oss per e-post på kundeservice@amor.no eller bruk kontaktskjemaet under. Hvis du ønsker reklamasjon på produktet må du sende oss dette i retur, dersom reklamasjonsretten gjelder vil vi sende deg ett makent eller tilsvarende produkt. Du vil også få tilbakebetalt porto.

Hvis manglene eller feilene har oppstått i forbindelse med feilbruk eller mislighold fra kundens side vil ikke reklamasjon gjelde.

7. Angrerett

Som kunde hos oss har du i følge norsk lov 14 dagers angrefrist fra den dagen du mottar varen. Om du ønsker å benytte deg av angreretten din må du gi beskjed til oss i løpet av de 14 dagene, deretter vil du ha ytterligere 14 dager på å sende varen(e) i retur. Du vil så motta kjøpsummen, men du er selv nødt til å dekke kostnaden for returfrakten.

Produktene som blir returnert til oss vil ikke bli videresolgt.

Vi vil ikke hente pakker som blir sendt til oss som postoppkrav eller rekommandert post. 

8. Levering

Mangler eller feil ved din bestilling

Om du opplever at bestillingen din inneholder feil eller mangler og ikke stemmer overens med bestillingsbekreftelsen din ønsker vi at du tar kontakt med oss snarest.
Send oss en e-post til kundeservice@amor.no eller bruk kontaktskjemaet under, så skal vi rette opp i bestillingen din kostnadsfritt og så fort som mulig.

Pakker som ikke blir hentet

Om bestillingen din fra oss ikke blir hentet hos posten vil vi ilegge deg som kunde et gebyr på kr 300.

Sporing av pakke

Pakker sendt fra oss vil bli merket med sporingsnummer slik at du som kunde kan følge med på hvor pakken er. Dette vil du motta på e-post eller via sms.
Dersom du registrerte ett mobilnummer under din bestilling vil du motta hentelapp for pakken på sms.

Leveringstid (3-5 dager)

Normalt vil posten bruke 3-5 virkedager på å levere din pakke. Under høysesonger som f.eks. jul kan det hende at leveringstiden vil være lenger. Dette kan du lese mer om på posten.no.

Vi leverer kun innad i Norge (inkludert Svalbard og andre norske øyer).
Til Svalbard gjelder egne fraktkostnader så vennligst ta kontakt med kundeservice før du bestiller.

9. Porto- og fraktkostnader

Porto blir lagt til på totalsummen av ordren din og det vil ikke være noen ekstra kostnader utover dette.
Hvis du ønsker ordren din levert til Svalbard eller andre norske øygrupper kan fraktkostnader komme på mer enn kr 99. Vennligst kontakt kundeservice for nærmere informasjon.

10. Priser

Prisene på vår nettside er inkludert merverdiavgift (moms).
Vi forbeholder oss retten om å endre priser ved valuttaendringer, prisøkninger i makedet og ved eventuell feilprising eller teknisk feil.

11. Force majeure

Dersom force majeure skulle oppstå vil våre forpliktelser oppheves. Dersom perioden varer lengre enn 2 måneder har begge parter, du som kunde og vi som selger, rett til å oppheve avtalen uten at noen av partene kan motta krav om betaling av erstatning. Om perioden varer lengre enn 2 måneder har du så vel som vi rett til å oppheve avtalen uten at det i disse tilfellene foreligger noen krav om å betale erstatning.

Med force majeure menes blant annet streik, lockout, transportforsinkelser, import-/eksportforbud, krig, naturkatastrofer, brann mm, uansett om dette forekommer hos bedriften eller hos bedriftens leverandør.

12. Tvister

Vi hos Amor.no følger retningslinjer gitt av norsk lov. Om det skulle oppstå tvister mellom oss og deg skal disse avgjøres ifølge norsk lov.

13. Kansellering av ordre

Vi forbeholder oss retten til å kansellere en ordre når som helst før din bestilling blir mottatt av deg. Hvis ordre blir kansellert vil kjøpesum og andre kostnader relatert til din bestilling bli refundert.

Finner du ikke svar på det du lurer på?
Kontakt oss!

Hvis du har noen spørsmål du ikke har funnet svar på over, send oss en e-post eller bruk kontaktskjemaet til venstre så vil vi komme tilbake til deg så fort som mulig!

Eller send oss en e-post.

  kundeservice@amor.no

Amor.no

Raskt voksende og det skyldes ikke bare kvaliteten, men også den nøye utvalgte samling av sexleketøy og erotiske produkter som oppfyller alle krav.

Følg oss på facebook

Top